Bu kitaptaki bölümlerde, politik ekonomiyi politik bilimle, sosyal psikolojiyi sosyal teori ve
sömürge teorisi ile birleştiren ve son on yıla kadar olan medya araştırmalarında,
neredeyse tamamen ihmal
edilmiş olan, veri bilimini tanıtan medya ve iletişim araştırmalarının son yıllarda
dönüştüğü, teorik kavşaklar gösterilmektedir.
Umarım bu kitabın en son medya araştırma temalarına doğru, heyecan verici
yolculuğundan zevk alırsınız ve yeni ‘medya' dünyasını, yeniden yorumlamaktan ilham
alırsınız.
Nick Couldry
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9789753536387 |
Yayın Tarihi |
:2020-10-14 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Yeni Medya Kuramları II |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:210 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:3.Hamur |
Boyut |
:145 X 215 |