İnsanlar yemeğe takıntılıdır. Yeterince yiyeceğe sahip değilseniz -ki uzak atalarımız için neredeyse her zaman böyleydi- düşünceleriniz ve eylemleriniz öncelikle yiyecek elde etmeye yöneliktir. Bol miktarda “yemeye hazır” yiyeceğe sahip olduğumuz günümüzde bile, insanlar yemek veya yemeğin önemli bir rol oynadığı ritüeller hakkında düşünmek için büyük zaman harcıyorlar. Reklamcılık ve pazarlamadan, artan bir dizi lezzetli gıdanın üretimine ve rekabetçi perakendeciliğe, kilo yönetimine veya obezite ile ilgili hastalıkların tıbbi tedavisine kadar; insanların bu tür eğilimleri üzerine kâr amaçlı devasa endüstriler inşa edilmiştir. Hiç
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786256607163 |
Yayın Tarihi |
:2024-05-03 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Yeme Psikolojisi;Biyolojiden Kültür ve Politikaya |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:344 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:Kitap Kağıdı |
Boyut |
:150 X 235 |