1960'larda McLuhan, dünyanın global bir köye dönüşeceğini söylüyordu. Gerçekten de değişen ekonomi ve gelişen iletişim teknolojileri sayesinde dünya gittikçe küçülmektedir. Bu gelişmeler neticesinde ticaret, iletişim, politika gibi yönlerden birbirleriyle etkileşim halindeki ülkeler için artık ulusal pazarlar yetmemekte, global pazarlara yönelinmektedir.

1980'lerin başlarından itibaren pazarlamacılar arasında popülarite kazanan sponsorluk, günümüzde artık en önemli pazarlama iletişim araçlarından biri haline gelmiştir. Kültüre, sanata, müziğe, televizyon programlarına vb sponsorluk kararı alınmakla birlikte, dünya çapında en fazla sponsorluğun spora yönelik olduğu görülmektedir. Bunun nedenleri arasında izleyicilerle spor arasında kurulan duygusal bağ; sporun coğrafik, kültürel ve dille ilgili sınırları aşabilme yeteneği ve bireylerin boş zaman aktiviteleri arayışında olması ve sporun enternasyonal yapısı olarak sıralanabilir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786051715063
Yayın Tarihi :2017-06-07
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Spor Sponsorluğu ve İmaj Transferi
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :126
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Ayşen Akyüz
Grafiker   : Füsun Turcan Elmasoğlu
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler