Spor endüstrisi ve bu kavramın spor ekonomisi üzerindeki etkileri, gerek dünya sporu gerekse Türk sporu açısından içinde bulunduğumuz çağda büyük anlam ifade etmektedir. Son yıllarda küresel anlamda meydana gelen gelişmeler ile ekonomik ve kültürel anlamdaki değişimlerle birlikte kitle iletişim araçları da yeni spor ekonomisinin ortaya çıkmasında etkili olmuş, spor sponsorluğu da bundan payını almıştır. Bu noktada spor-spor sponsorluğu ilişkisi de farklı yönleriyle ele alınacaktır. Spor sponsorluğunun farklı özelliklerinin irdelendiği Spor Sponsorluğu adlı bu çalışma kapsamında spor sponsorluğunun tanımına, önemine ve tarihçesine de yer verilmiştir. Spor sponsorluğunun çeşitli görüşler bağlamında ele alındığı bu çalışmanın spor ekonomisi alanına yararlı bir kaynak olmasını diliyorum

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054993925
Yayın Tarihi :2023-04-03
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Spor Sponsorluğu
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :1
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Güven Büyükbaykal
İlgili Eserler