Sosyal medya, fikir, düşünce ve mesaj üretiminin ve yönlendirilmesinin kullanıcıya bağlı olduğu,

karşılıklı etkileşime dayalı yeni bir iletişim ortamı oluşturmuştur. Bu yeni dijital medya ortamı, kişisel,

örgütsel ve toplumsal farklı amaçlarla kullanılmaktadır. Değişen ve etkileşimi artan sosyal  medya kanalları

 ile kurumlar örgüt içinde ve dışında etkin, doğru iletişim stratejilerine ihtiyaç duymaktadır. "Sosyal

Medya- Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama"  adlı bu kitap;  toplumsal değişim süreçleri çerçevesinde

internetin gelişimin ardından, Web 1.0'dan Web 2.0 ve Web 3.0'a geçiş süreci ve sosyal medya araçlarını

incelemekte;  dijitalleşen medya ile birlikte sosyal medya kanallarının kullanıcılara sağladığı etkili  iletişim

ortamları üzerinden halkla ilişkiler ve reklam uygulamalarını değerlendirmekte; pazarlama stratejilerinin bu

çerçevedeki  değişimi ve gelişimini  örneklerle aktarmaktadır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054993895
Yayın Tarihi :2017-01-20
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Sosyal Medya Halkla İlişkiler, Reklam ve Pazarlama
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :156
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Yeşim Güçdemir
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler