Şirket yönetim ve kültürünün bir parçası olması gereken müşteri ilişkileri yönetimi, kurumlarıyla ve uygulamaya yönelik bir yaklaşımla ele alınmıştır. Müşteri ilişkilerinin sürekli yenilenen satış ve pazarlama yönetimindeki yeri, etkili iletişimle müşteriyi kazanma ve müşteri sadakati oluşturma, şirketin müşteriyle kurduğu ilişkilerin ölçülmesi ve bu ilişkilere dayalı örgütsel kültür ve değişim, irdelenen belli başlı konular arasındadır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789753221597
Yayın Tarihi :2013-03-08
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :6.Baskı
Sayfa Sayısı :216
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Yavuz Odabaşı
Editör   : BANU SANCAR
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler