Elinizdeki kitap, satışın nereden geldiğini ve nereye doğru gittiğini açıklıyor. Özellikle 2000'li yılların dijital ekonomisi her şeyi değiştirdiği gibi hiç kuşku yok ki satışı da ve satış pratiğini de değiştirdi. Bu sebeple satış 4.0, dijital ekosistemin yeni nesil satış modeli olarak ön plana çıktı.
Bugünün dijital ekonomi dünyasında bir şirketin başarılı olması için işini offline satış kanalından online satış kanalına taşıması ve her şeyi daha kolay, daha hızlı, daha iyi ve daha ucuz yapması gerekiyor. Yeni nesil satış 4.0 bu konu da şirketlere yeni bakış açıları sunuyor.
Satış 4.0 satış sürecinin en temel yakıtı bağlanabilirliktir ve Netandaş Bağlılığı ile oluşturulan e-kabileler satış 4.0'ın sihirli gücüdür.
İnternette içerik pazarlaması satış 4.0'ın bir aracıdır ve dijital ekonomide marka reklamının gelecekteki adıdır. # Etiketi ise markaların sloganıdır.
Sosyal medyada insanlar deneyimlerini paylaştıkça başka insanları etkilemeye başlıyorlar. Etkileyen ve etkilenen karşılıklı birbirlerini besledikçe ve paylaşımın güvenirliliği arttıkça ilk defa yeni bir kavram oluşuyor: Kalabalığın Bilgeliği
Müşteri bağlılığı ve bağlanabilirlilik, farkındalığı arttırır, satış 4.0'ın beş aşamalı satış sürecini hızlandırır ve satın alma döngüsünü kısaltarak satışı sonuç yapar.
Bugünün iş dünyasında satış 4.0 bir gereklilik değildir, zorunluluktur ve satışta başarıyı yakalamak için stratejik davranmanın ön koşuludur.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786052492246 |
Yayın Tarihi |
:2019-01-23 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:200 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:2.Hamur |
Boyut |
:135 X 210 |