Bugün kendimiz ve yakın çevremiz hakkındaki kavrayışlarımızın çerçevesini çizen şey yazılı ve görsel medyadaki reklam imgeleridir. Bu imgeler bize ne tür bedenlere sahip olmamız, ne tür bedenleri arzulamamız gerektiğini bildiriyor, benlik duygumuzu, inanç sistemlerimizi, bireyselliğimizi ve toplumsal varlıklar olarak statümüzü etkiliyor... Reklam mutluluk vaat eder; bunu yaparken de geçmişimizden ve bugünümüzden hoşnutsuz kalmanızı sağlamaya, yapmayı düşünmediğimiz bir şeyi yaptırmaya çalışır... İmgeler ise bize asıl dünyayı değil, dünyalardan bir dünyayı, temsilerin, yani yeniden-sunumun imgelerini gösterir. İmgelerin temsil ettiği kuruntu, arzu, rüya ve fantazi ise belli bir sosyo-kültürel ortamda belli bir işlev görmesi için inşa edilen şeylerdir...

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789755393582
Yayın Tarihi :2017-11-10
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Sanatta Anlamın Görüntüsü
Baskı Sayısı :3.Baskı
Sayfa Sayısı :420
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Richard Leppert
Çevirmen   : İsmail Türkmen
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler