Gerçek bedensel yetilerle ulaşılması olanaksız gibi görünen zaman, mekan farklılıkları, internet ve mobil teknolojiler ile ulaşılabilinir hale geldi. İnsanlar daha az yüz yüze, daha fazla teknolojik araçlarla iletişim kurmaya yöneldi. Çok renkli ve canlı bir dünya olan sanal ortamı bu bakış açısıyla ele alan bu kitapta, yeni şekillenen, Blog, RSS, Wikis, Podcasting, Twitter, Toplumsal Paylaşım Ağları: Facebook, MySpace ve YouTube, Flicker gibi sosyal medya araçlarının kullanım alanları ve işlevlerine yer verilmektedir.
Kitapta, halkla ilişkilerin değişen yüzü, sanal ortam ve araçları ile ele alınarak, internet üzerinden gerçekleştirilen halkla ilişkiler uygulamaları bazı örneklerle okuyucuya sunulmaktadır.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9789944250856 |
Yayın Tarihi |
:2010-09-26 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Sanal Ortamda İletişim; (Bir Halkla İlişkiler Perspektifi) |
Baskı Sayısı |
:2.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:131 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:2.Hamur |
Boyut |
:140 X 210 |