Günümüz iletişim dünyasının hızlı bir gelişim ve bilgi bombardımanı içerisinde olması, reklam sektörünün hedef kitlesine ulaşması giderek zorlaşmaktadır. Bu nedenle kitapta yaratıcılığın, yaratıcı sürecin önemini ve bu alandaki stratejilerin uygulanması reklam örnekleri üzerinden metodolojik bir yaklaşımla incelenmiştir. Başarılı reklamların arkasındaki yaratıcı fikirlerin hedef kitleyi etkileme ve düşündürme gücü analiz edilmiştir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786256894044
Yayın Tarihi :2024-01-25
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Reklamlarda Yaratıcılık & Temel Yaratıcı Stratejiler ;Örnek Reklamlar ve Reklam Çözümlemeleriyle Anl
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :110
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Gözde Özaltun
Editör   : Orhan Sevindik
İlgili Eserler