Günümüz iletişim dünyasının hızlı bir gelişim ve bilgi bombardımanı içerisinde olması, reklam sektörünün hedef kitlesine ulaşması giderek zorlaşmaktadır. Bu nedenle kitapta yaratıcılığın, yaratıcı sürecin önemini ve bu alandaki stratejilerin uygulanması reklam örnekleri üzerinden metodolojik bir yaklaşımla incelenmiştir. Başarılı reklamların arkasındaki yaratıcı fikirlerin hedef kitleyi etkileme ve düşündürme gücü analiz edilmiştir.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786256894044 |
Yayın Tarihi |
:2024-01-25 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Reklamlarda Yaratıcılık & Temel Yaratıcı Stratejiler ;Örnek Reklamlar ve Reklam Çözümlemeleriyle Anl |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:110 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:Kitap Kağıdı |
Boyut |
:135 X 210 |