Pazarlama iletişimi, sanıldığı kadar karmaşık bir kavram değil. Sadece geniş kapsamlı bir alan. Belki karmaşık algılanmasına neden olan, içine girildikçe yeni açılımlarla karşılaşılması. Prof. Dr. Yavuz Odabaşı ve Yrd. Doç. Dr. Mine Oyman`ın akademik yaklaşımlı bu kitabı, pazarlama iletişimi alanında rahatlıkla ilerlememizi sağlayacak bir referans kitabı niteliğinde. İletişim kavramından başlayarak pazarlama iletişimine, pazarlama iletişiminden bütünleşik pazarlama iletişimine giden yolda her işaretin tanımı ve anlamı, deyim yerindeyse doğru kullanım kılavuzu ile birlikte ele alınıyor.
Pazarlama İletişimi Yönetimi, profesyoneller tarafında değil, tüketici tarafında iseniz bile özümsemenizde fayda bulunan, hiç de gizemli olmayan pazarlama disiplinine ve tüm unsurlarına açıklık getiriyor. Malum, konu çift taraflı. Söz konusu pazar, ortak bir pazar. Satın alma kararında son söz sizin...
Günümüz koşullarında kayıtsız kalmamanızda fayda var.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9799758378738
Yayın Tarihi :2013-10-23
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :7.Baskı
Sayfa Sayısı :470
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Yavuz Odabaşı
Yazar   : Mine Oyman
Editör   : EDT: UMUT HASDEMİR
İlgili Eserler