Marka ve iletişim alanında uzman gazeteci Mark Tungate küresel güzellik şirketlerinin görünüşümüzü ve dünyaya bakışımızı nasıl değiştirdiğine ışık tutuyor. Makyajdan cilt bakımına, şampuandan metroseksüelliğe, organik ürünlerden estetik cerrahiye ve kişisel temizliğe uzanan bir yelpazede güzellik ve kozmetik dünyasının tarihsel gelişimini zengin kaynaklar eşliğinde izlerken, bir yandan da pazarlamanın güzelliği bir sektör haline getirişinin tarihsel öyküsünü anlatıyor.

MaxFactor, L'Oréal, Chanel, Dior, Nivea, Body Shop,M.A.C. ve Shiseido yolculuklarının perde arkasını öğrendiğimiz markalardan birkaçı. Kozmetik sektörünün küresel isimleriyle görüşmeleri de içeren Pazarlama Görünüşümüzü Nasıl Değiştirdi güzellik algımız, markalama ve pazarlama arasındaki ilişkileri anlamak adına önemli bir adım.

Görünen o ki, güzellik markaları bize hikâyeler anlatmayı sürdürdükçe biz de onları dinlemeye devam edeceğiz.
Mark Tungate -

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054584352
Yayın Tarihi :2013-07-22
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :358
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Mark Tungate
Çevirmen   : Fulya Çetin
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler