Eğitim birey davranışlarının değişme sürecidir. Bu sürecin okulda, planlı ve programlı olarak yürütülen boyutu bireyin öğretimini oluşturur. Öğretim, eğitim amaçları doğrultusunda davranış değiştirme ya da yeni davranışlar oluşturma için öğrencilere yardımcı olma çabalarını içermektedir: Bu tanımlarda fonksiyonel noktalar öğretimin güdümlü, planlı ve programlı olmasını gerektirmektedir. Öğretimi planlama, büyük ölçüde öğrencinin içsel öğrenme süreç ve mekanizmalarını en yüksek, verimli ve olumlu yönde etkileyebilmek -ve dışsal öğretim etkinliklerinin düzenlenmesi için gereklidir. Öğretimde başarı iyi ve dikkatli planlamayla sağlanabilmektedir: Planlamadan yoksun bir öğretimde basarı, şansa bırakıldığı için genellikle düşüktür. Hazırlanan bu kitap özellikle hizmet öncesi yetişen öğretmen adaylarına planlamayı ve değerlendirmeyi gereğine ve önemine inandırarak öğretmeyi amaçlamaktadır.
(Arka Kapak)

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789758156955
Yayın Tarihi :2019-07-05
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :480
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Hasan Yılmaz
Yazar   : M. Sümbül
İlgili Eserler