Küresel müzik endüstrisi dinamikleri son yirmi senede teknolojik gelişmelerin ışığında
büyük dönüşümler geçirmiştir. Dijital teknolojilerin yaygınlaşması sonucu ortaya çıkan ve müzik
tüketim kalıplarının en güncel ve teknolojik hâlini yansıtan Spotify ve Apple Music gibi müzik
akış hizmetleriyle birlikte endüstrideki tüm dengeler değişmiş; müzik akış hizmetleri müzik
endüstrisi paydaşlarının öncelikli tercihi hâline gelmiştir. Yaşanan bu dijital dönüşümün
Türkiye’deki yansımalarını araştıran ve bu paralellikte Türk tüketicileri müzik akış hizmetlerini
kullanmaya yönlendiren faktörleri keşfetmeyi amaçlayan bu araştırmanın, müzik endüstrisi ve
tüketici davranışı literatürlerine önemli katkılar sağlaması ümit edilmektedir.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9789753537049 |
Yayın Tarihi |
:2022-04-26 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Müzik Akış Hizmetlerini Kullanma Niyetini Etkileyen Faktörler |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:150 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:Kitap Kağıdı |
Boyut |
:165 X 235 |