Özgürlüğüne düşkün bu kuşağın temsilcisini eski yöntemlerle işyerinizde ne kadar tutabilirsiniz? Sadık bir müşteriniz olabilmesi için onları nasıl etkilemeniz gerekiyor?
Ford'dan Southwest Airlines'a, FedEx'ten McDonald's'a kadar pek çok uluslararası şirkete müşteri ve personel ilişkileri konularında eğitimler veren yazar T. Scott Gross; tercihleri, talepleri ve bunların altında yatan nedenleriyle merak uyandıran Milenyum kuşağını anlamaya çalışanlara ayrıntılı bir rehber sunuyor.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786054763535 |
Yayın Tarihi |
:2017-02-01 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:144 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:2.Hamur |
Boyut |
:160 X 230 |