Özgürlüğüne düşkün bu kuşağın temsilcisini eski yöntemlerle işyerinizde ne kadar tutabilirsiniz? Sadık bir müşteriniz olabilmesi için onları nasıl etkilemeniz gerekiyor?
Ford'dan Southwest Airlines'a, FedEx'ten McDonald's'a kadar pek çok uluslararası şirkete müşteri ve personel ilişkileri konularında eğitimler veren yazar T. Scott Gross; tercihleri, talepleri ve bunların altında yatan nedenleriyle merak uyandıran Milenyum kuşağını anlamaya çalışanlara ayrıntılı bir rehber sunuyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054763535
Yayın Tarihi :2017-02-01
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :144
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :160 X 230
Emeği Geçenler :
Çevirmen   : Menekşe Tokyay
Yazar   : T.Scott Gross
İlgili Eserler