Bu çalışmanın amacı, şarap tüketimi ve pazarlamasının yanında, çalışmaların üçüncü ayağını oluşturan tüketim ile ilgili şarap sektörüne farklı bir bakış getirmektir. Şarap tüketicilerinin özelliklerinin ve tercihlerinin belirlenmesinin, şarap sektörü ile ilgilenenlere bilgi vermesinin yanında, şarap tüketici tercih modellerinin, sektörün tüketiciye yönelik alacağı kararlarda önemli rol oynayabileceği ve yol gösterici olabilmesi açısından da gerekli olacağı düşünülmüştür.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786054993222 |
Yayın Tarihi |
:2024-08-01 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Marmara Bölgesinde Şarap Tüketimini Etkileyen Faktörler |
Baskı Sayısı |
:2.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:112 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:Kitap Kağıdı |
Boyut |
:135 X 195 |