Bu çalışmada şarabın tadı, marka, ambalaj, etiket fiyatı gibi özelliklerin bireylerin satın alma davranışı ne kadar etkilediği araştırılmıştır. Şarap tüketicilerinin özelliklerinin ve tercihlerinin belirlenmesinin yanında tahmin edilen modeller yardımı ile şarap tüketimi hakkında bilgiler edinilmesi amaçlanmıştır.
(Tanıtım Bülteninden)
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786055500222 |
Yayın Tarihi |
:2022-10-05 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Marmara Bölgesinde Şarap Tüketimini Etkileyen Faktörler |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:131 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:Kitap Kağıdı |
Boyut |
:135 X 210 |