Bu çalışmada şarabın tadı, marka, ambalaj, etiket fiyatı gibi özelliklerin bireylerin satın alma davranışı ne kadar etkilediği araştırılmıştır. Şarap tüketicilerinin özelliklerinin ve tercihlerinin belirlenmesinin yanında tahmin edilen modeller yardımı ile şarap tüketimi hakkında bilgiler edinilmesi amaçlanmıştır.
(Tanıtım Bülteninden)

Format :Kitap
Barkod :9786055500222
Yayın Tarihi :2022-10-05
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Marmara Bölgesinde Şarap Tüketimini Etkileyen Faktörler
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :131
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Ebru Çağlayan
Yazar   : Nurcan Metin
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler