UFO gören masum köylü ya da sadakat peşinde koşan marka uzmanı(!)

Herkesin herkesten ve herkesin her şeyden kolayca vezgeçtiği bir çağdan bahsediyoruz. Sadakatin zihnen tasarlanmış bir "vazgeçme" fikri olduğunun kabul edildiği bir çağ bu. Herkesin ve her şeyin "harcanabilir" olduğu zamanlar bunlar.
Sadakat keşke "inkâra dönüşmenin eşiğinde aşkın inkârı" olsaydı, ama sadece kişilerden vazgeçmiyoruz ki! Nesnelerden vazgeçiyoruz. Prensiplerden vazgeçiyoruz. Sözlerden... Kurallardan... İdeolojilerden... Doğadan... Hayallerden vazgeçiyoruz. Ve de markalardan...
Ancak vazgeçilmez olanlar da var. Doğum günü hamburgeri olanlar gibi! Peki, böylesi bir sadakat peşinde koşan "masum" marka yöneticisi ne yapar ki? Vazgeçmenin vazgeçilmez olduğu bu garip çağda, marka yönetiminin tüm prensipleri bu kitapta...

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786051710723
Yayın Tarihi :2018-10-26
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Marka Yönetimi; Vazgeçme Çağında Yüksek Sadakat Markaları Yaratmak
Baskı Sayısı :2.Baskı
Sayfa Sayısı :440
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :165 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Uğur Batı
Grafiker   : Korcan Yıkılmaz
Hazırlayan   : Suat Koyuncu
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler