Marka Bilmecesi, iş geliştirme, pazarlama ve yenilik yaratma konularındaki geleneksel, yorgun yaklaşımlara güçlü bir panzehir oluşturuyor. Ana tema olarak örgütlerin başarısında markaların artan rolünü işleyen bu çalışma, çoğu zaman bir köşede saklı kalmış veya unutulmuş daha derin başarı dürtülerini ortaya çıkararak, markayı bir işletme varlığına dönüştürebilecek bir yaklaşımı ortaya koyuyor.
Markaları parçalarına ayırarak yeniden kurgulama doğrultusunda, başarısı kanıtlanmış bir yöntem öneren yazarlar, markayı iş yaşamının merkezine yerleştiren alternatif, ama son derece heyecan verici ve etkili bir yaklaşım geliştiriyorlar.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789944888622
Yayın Tarihi :2010-04-30
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Marka Bilmecesi
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :219
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 195
Emeği Geçenler :
Yazar   : David Harvey
Yazar   : Duncan Bruce
Yazar   : Duncan Bruce;David Harvey
İlgili Eserler