Reklamcılığın dünyadaki ve Türkiyedeki gelişimi ile reklamın amaçları ve türlerini ele alan bu kitap değişik reklam ortamları hakkında bilgi vererek reklamcılık konusunu genel hatlarıyla okuyuculara anlatarak Türkiyede üzerinde çok az çalışılmış olan kurumsal reklamcılık kavramına bir giriş yaparak kurumsal reklamcılığın gelişimi, yapılma amaçları, hedef kitlesi, kurumsal reklam mecraları konularını ele alarak kurumsal reklam çeşitlerine ayrıntılı olarak yer vermiştir. Akademisyen ve uygulamacılara bir kurumsal reklam kampanyasında nelere dikkat edilmesini de açıklayan kitap, uygulamadan örnekler vererek kurumsal reklamın fonksiyonlarını ve etkinliğinin hangi yöntemlerle değerlendirilebileceğini de anlatmaktadır.

Kurumsal reklam ile aşılama teorisi, sistem yaklaşımı ve Grunig ve Huntın ortaya koydukları halkla ilişkiler modelleri arasındaki ilişkiye de değinen bu eser, Türkiyede uygulanan kurumsal reklam uygulamalarının anlatıldığı bir araştırmaya da yer vererek ülkemizde bu reklamcılığın nasıl uygulandığı konusunda okuyuculara bir fikir vermektedir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789944250474
Yayın Tarihi :2009-01-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Kurumsal Reklamcılık
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :212
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Aydemir Okay
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler