Kurum kimliği çoğu kez tutarlı bir "vitrin" gibi algılanır. Yalnızca kurumun çeşitli görsel unsurlarının bir yeknesaklığı yansıtmasının bile "kurum kimliği" olarak adlandırıldığını görürüz.
Oysa kurum kimliği: kurum felsefesi, kurumsal tasarım, kurumsal iletişim ve davranışı da kapsayan, kurumlar açısından yaşamsal öneme sahip bir kavramdır.
Ayla Okay, konuyla ilgili dünya literatürünün kapsamlı bir incelemesine dayanan bu çalışmasında kurum kimliğini, tüm unsurları ve etkileşim içerisinde olduğu alanlarıyla ortaya koyuyor.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786055500320 |
Yayın Tarihi |
:2013-03-15 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Kurum Kimliği |
Baskı Sayısı |
:7.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:272 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:2.Hamur |
Boyut |
:155 X 225 |