Ulusal ve uluslararası ekonomik, siyasal ve hukuksal yapı; bireyin farklılaşan beklentileri, yeni toplumsal alanlar, sosyal sorumluluk anlayışındaki gelişmeler, insan kaynağının yapısı, teknolojiye bağımlı çalışma, yönetsel başarısızlık, yoğun ve acımasız rekabet gibi pek çok öge, örgütlerin er ya da geç bir kriz ile karşılaşacaklarının garantisi gibidir. Bu tehlikeli durumu bir fırsata dönüştürebilmek için, krizleri yönetebilmek ve özellikle de bilgi çağının koşullarında kriz yönetiminde doğru iletişim politikalarını kurgulayabilmek gerekir.
Bu bağlamda Halkla İlişkiler 21. yüzyılda anlaşılması en güç ve karmaşık yönetim alanlarından biri olarak değerlendirilir. Halkla İlişkiler ilişki yapılandırır, kriz yönetimi ise ilişkilerin sürekliliğini sağlar. Firmalar bir yıkımdan kaçınmak için, krizlere stratejik açıdan yaklaşmak ve iletişimi doğru olarak sağlamak zorundadırlar. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü akademisyenlerinden Aylin Pira ve Çisil Sohodol bu çalışmalarında söz konusu stratejik planın tüm yönlerini ele alarak adeta bir nasıl yapılır? listesi sunuyorlar.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789750502743
Yayın Tarihi :2020-07-10
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :3.Baskı
Sayfa Sayısı :288
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 195
Emeği Geçenler :
Yazar   : Aylin Pira
Yazar   : Çisil Sohodol
İlgili Eserler