İYİ İLETİŞİM = İYİ PAZARLAMA
Tüketicilerle iletişimi güçlendirmek için uygulanabilecek yöntemler neler?
İletişim, pazarlamanın neresinde duruyor?
Pazarlamanın ne kadarı iletişim?
Bu kitap bu ve benzeri soruların cevabını arıyor.
Ararken de, pazarlamayı geleneksel anlayışın biraz dışında konumlandırıyor. Pazarlamanın ne kadarının iletişim olduğundan çok, pazarlamanın aslında "ne kadar" iletişim olduğunu ortaya koymaya çalışıyor. Pazarlama uygulamalarının her aşamasında, tüketiciye "ne kadar" çok mesaj verdiğimizi, onunla "ne kadar" çok iletişime geçtiğimizi anlatıyor. Kısacası, iyi iletişimin aslında iyi pazarlamaya denk olduğunun altını çiziyor.
Bu kitap, pazarlama ve iletişim ile ilgilenen herkesin anlayabileceği bir dil ve mümkün olduğunca çok örnek içermektedir. Bu anlamda, konuyla iç içe olsun ya da olmasın, pazarlamanın içinde yaşamakta olan herkese hitap ediyor
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9789944383431 |
Yayın Tarihi |
:2000-01-01 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:İyi İletişim = İyi Pazarlama |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:300 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:2.Hamur |
Boyut |
:145 X 215 |