Halkla ilişkiler çerçevesinde gerçekleşen iletişim çalışmalarının İtibar Yönetimi perspektifinde yöne-tilmesi, günümüzde büyük-küçük farketmeksizin tüm işletmeler için hem bir hedef hem bir amaç hem de bir gereklilik olmuştur. Bu nedenle bu yapıt tüm işletmeler için bir kılavuz özelliği taşımaktadır. Aynı za-manda halkla ilişkiler konusuyla ilgilenen tüm kişiler ve öğrenciler içinde bir kaynak niteliğindedir. Sek-törden çok önemli kuruluşların İtibar Yönetimini nasıl gerçekleştirdiklerini örneklerle açıklayarak, İtibar Yönetiminin yapı taşlarını uygulanabilir şekilde sunmaktadır.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9789753535229 |
Yayın Tarihi |
:2018-08-15 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:İtibar Yönetimi |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:182 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:3.Hamur |
Boyut |
:135 X 210 |