XXI. yüzyılın başlangıcında, küresel etkileşim teknolojilerinin ortaya çıkışı, iletişim araçlarının doğasında çok büyük dönüşümleri beraberinde getirmiştir. Bu dönüşümler gazete, radyo, televizyon gibi yayıncılığa dönük biçimlerin egemenliğinin son bulmasını, bunun yerine internet gibi interaktif medyanın yükselişini ortaya çıkarmıştır.
Televizyonun, telekomünikasyon sistemlerinin, bilgisayarların, enformasyon hizmetlerinin interaktif olarak bir araya gelmesi ile ortaya çıkan internet, Batı'da, özellikle 1990'ların ortasından itibaren popülerlik kazanmıştır. Ülkemizde 2000'li yıllardan itibaren yaygınlaşan internetin kamu sektöründeki ve özel sektördeki uygulamaları insanlar arasındaki toplumsal etkileşimin yeni biçimlerini ortaya çıkarmış, yeni iletişim teknolojileri hemen herkes için kaçınılmaz bir gereksinim haline gelmiştir. Öyle ki, bu yeni iletişim araçlarının öncekilerin yerini aldığı öne sürülmektedir.
Yeni iletişim teknolojilerinden interneti tüm yönleriyle ele alan bu kitapta, değişik üniversitelerden bir araya gelen pek çok akademisyen reklamcılığın, pazarlamanın, televizyonun, oyun kavramının, marka kavramının nasıl değiştiğini irdelemektedir.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786051062181
Yayın Tarihi :2010-04-01
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :İkinci Medya Çağında İnternet
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :277
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Filiz Aydoğan;Ayşen Akyüz
Editör   : Yay.Yön: Rana Gürtuna
Yazar   : Filiz Aydoğan
Yazar   : Ayşen Akyüz
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler