İçselleştirilmiş Homofobinin LGB Bireylerin Tüketim Alışkanlıkları ve Marka Tutumuna Etkisi Kitap Açıklaması;
“…Bu tez, İH’nin LGB bireylerin tüketim alışkanlıkları ve marka tutumuna etkisini sistematik bir şekilde analiz edip etkisini ortaya koymayı amaçlamaktadır. Pazarlama iletişimi, reklam, medya ve psikoloji alanında gerek akademik, gerekse sektörel çalışmalarda bundan sonraki konular özelinde bu tezin sonuçlarının katkısı ve önyargılı heteroseksist toplumsal tutumlar içerisinde cinsel yönelimleri nedeniyle zorluklar yaşayan bireylerin görünürlük ve kabullerinde destek olacağı varsayılabilir.”
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786057058225 |
Yayın Tarihi |
:2022-09-07 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:İçselleştirilmiş Homofobinin LGB Bireylerin Tüketim Alışkanlıkları ve Marka Tutumuna Etkisi |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:169 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:Kitap Kağıdı |
Boyut |
:160 X 240 |