Bu kitapta; her çocuğa ve ergene ihtiyacı ölçüsünde bilgi ve beceri kazandırmayı amaçlayan, çocuklara yapıştırılan etiketlerden ziyade onların kim olduklarıyla ilgilenen öğretmenler, okul psikologları, danışmanlar ve rehberlik servisi uzmanları, sınıftaki işlerini kolaylaştırıcı bilgi ve yöntemleri bulacaklar.
Anne ve babalar ise öğretmenlerin çocuklarıyla ilişkilerini kuvvetlendirmeye yarayabilecek bilgileri, ev ortamında çocuklarının gelişimini desteklemek için kullanılabilecek öğrenme ve davranış ilkelerini öğrenecekler
Yerinde duramayan, sabırsız, hareketli, dalgın, dikkati dağınık çocuk
Bir çocuk psikiyatrından dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu (DEHB) tanısı alsın almasın, öğretmenlerin ve anne babaların ulaşmakta, ilişki kurmakta, öğretmekte zorlandıkları çocuklara, çoğunlukla ve kısaca hiperaktif deniyor.
Peki ama gerçekte DEHB tanısı nasıl konur?
Tanı konduktan sonraki ilk adımlar nelerdir?
Dikkati dağınık, dalgın, sabırsız, hiperaktif çocuklar okul hayatında ne tür zorluklar yaşarlar?
Okul yılları başladığında dikkati dağınık, hiperaktif çocuğa öğretmenin yaklaşım seçenekleri nelerdir?
Öğretmen ile anne-baba arasındaki işbirliği nasıl geliştirilebilir?
Çocuk ile ona öğreten, onu büyüten büyükler arasındaki ilişkiye nasıl geliştirici bir nitelik kazandırılabilir?
Çocuk büyüyüp ergen olduğunda okuldaki sorunlara yaklaşım nasıl değişir?
Anne-baba ile DEHBli ergen arasındaki ilişkiler ne yönde gelişebilir ?
Giriş sınavları, toplumsal hayat, başarı, dostluk, beyin gelişimi... DEHBde nasıl gerçekleşir?
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786051116549 |
Yayın Tarihi |
:2017-12-18 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Baskı Sayısı |
:6.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:212 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:2.Hamur |
Boyut |
:145 X 215 |