Satışı psikolojiden, psikolojiyi bedenden, bedeni insandan, insanı tüketimden ayrı ele alan bir yaklaşım başarıya ulaşamaz. Dolayısıyla işletmeler, satışlarını artırmak için bütüncül bir yaklaşımı uygulamak durumundadır. Bütüncül yaklaşım, satış sürecinde aktif olan tüm faktörlerin karşılıklı ilişkisine dayanmaktadır. Bu ilişki ise satış hedeflerinin gerçekleşmesi için tüm faktörlerin kendi aralarında olan etkileşimini esas almaktadır.

Yirmi yıllık işletme ve pazarlama deneyimi ile psikoloji alanındaki akademik çalışmaları bir araya getiren Ali Turan Barniç'in yeni kitabı okurlarıyla buluşuyor. Tüketicilerin karmaşık bir yapının etkisinde satın alma davranışında bulunduğunu anlattığı kitabında Barniç, iyi bir satış yapmak için tüketiciye terapist gibi yaklaşılması gerektiğini vurguluyor.

Keyifli okumalar.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786059367288
Yayın Tarihi :2018-04-06
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :168
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Ali Turan Barniç
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler