Kültür, yapıtaşlarından biri olarak toplumların işleyişinde büyük rol oynamaktadır. Ancak kültürlerin oluşturulma, dönüştürülme ve yayılma süreçleri oldukça karmaşık bir konudur. Bu eser, reklamın kültürel süreçlere nasıl müdahale ettiğini, hegemonik kültürü nasıl şekillendirdiğini ve güç ilişkilerini nasıl yeniden ürettiğini derinlemesine ele alarak bu önemli konuya ışık tutmaktadır.Yazar, bu eserde İbn Haldun’un Umran ilmi üzerinden, kültürler arası etkileşim ve iletişimin ayrıntılarına inerken, hegemonik kültürün ve reklamın aynı zamanda toplumsal dokuyu nasıl dönüştürebileceğini anlamamıza yardımcı oluyor. Eser, hegemonik kültürün reklamlar vasıtasıyla inşa edilişini açıkça ele alırken, İbn Haldun’un fikirlerini çağdaş dünyamıza uyarlamada bir kılavuz olma özelliği taşıyor.”
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786258214451 |
Yayın Tarihi |
:2024-01-23 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Hegemonik Kültürleşme ve Reklam;İbn Haldun’un Umran İlmi Perspektifinden Bir Tartışma |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:400 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:Kitap Kağıdı |
Boyut |
:135 X 210 |