Kültür, yapıtaşlarından biri olarak toplumların işleyişinde büyük rol oynamaktadır. Ancak kültürlerin oluşturulma, dönüştürülme ve yayılma süreçleri oldukça karmaşık bir konudur. Bu eser, reklamın kültürel süreçlere nasıl müdahale ettiğini, hegemonik kültürü nasıl şekillendirdiğini ve güç ilişkilerini nasıl yeniden ürettiğini derinlemesine ele alarak bu önemli konuya ışık tutmaktadır.Yazar, bu eserde İbn Haldun’un Umran ilmi üzerinden, kültürler arası etkileşim ve iletişimin ayrıntılarına inerken, hegemonik kültürün ve reklamın aynı zamanda toplumsal dokuyu nasıl dönüştürebileceğini anlamamıza yardımcı oluyor. Eser, hegemonik kültürün reklamlar vasıtasıyla inşa edilişini açıkça ele alırken, İbn Haldun’un fikirlerini çağdaş dünyamıza uyarlamada bir kılavuz olma özelliği taşıyor.”

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786258214451
Yayın Tarihi :2024-01-23
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Hegemonik Kültürleşme ve Reklam;İbn Haldun’un Umran İlmi Perspektifinden Bir Tartışma
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :400
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :135 X 210
Emeği Geçenler :
Yazar   : Mihrican Tepe
Yayın Yönetmeni   : Murat Ceyişakar
Grafiker   : Doruk Can Koçak
İlgili Eserler