Kurumların medyayla ilişkiler kurma sürecinde kullandıkları yöntemlerden en uygun olanını seçerken dikkat etmeleri gereken gerekli ayrıntılar bulunmaktadır.
Bu ayrıntılar gözetildiği sürece kuramların medya tarafından kaale alınma ve daha da önemlisi saygı görme katsayısı sürekli olarak artacaktır.
İstanbul Üniversitesi İletişim fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümü öğretim üyelerinden Yrd. Doç. Dr. Aydemir Okay ve Yrd. Doç. Dr. Ayla Okay, halkla ilişkiler ve medya arasındaki ilişkiyi, halkla ilişkiler cephesinden ele alarak kuruluşların medyayla ilişkileri boyutunda kılavuz görevi görecek bir kitaba imza attılar: Halkla İlişkiler ve Medya.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9799758378721 |
Yayın Tarihi |
:2002-10-01 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:213 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:2.Hamur |
Boyut |
:145 X 215 |