Dijital yayıncılık; içeriğin dijital ortamda, dijital kullanıcılarına özel dijital ortamın
dinamikleriyle üretilerek yine bu ortam aracılığıyla kullanıcılara sunulmasına olanak
tanımaktadır. Geleneksel medyada habercilik faaliyeti gerçekleştiren gazeteciler de bu
dönüşümden etkilenmiş ve habercilik faaliyetlerini YouTube, GAIN TV gibi dijital mecralara
taşımışlardır. Gazeteciler dijital yayıncılık mecraları üzerinde habercilik faaliyetini
gerçekleştirirken sosyal medyadaki gündemin nabzını tutarak, geleneksel medyanın
gündemine taşımadığı, taşımaktan “çekindiği” konulara yer verirken kimi zaman da
geleneksel medya ile paralel bir gündemi masaya yatırmaktadırlar.
Geleneksel medya izleyicilerinin sayısı hızla azalırken dijital mecra kullanıcıları da aynı hızla
artmaktadır. Bu değişim, geleneksel medyanın izleyicilerini dijital mecranın sağladığı
etkileşimle birer çevrimiçi kullanıcıya dönüştürmektedir. Artık sadece geleneksel medya
izleyicileri değil aynı zamanda hem geleneksel medya kanalları hem de geleneksel medyaya
içerik üreten kişiler de dijital medyaya geçmektedir.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786256968073 |
Yayın Tarihi |
:2023-01-04 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Gündem Belirleme Kuramı Çerçevesinde DİJİTAL MEDYA |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:86 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:Kitap Kağıdı |
Boyut |
:135 X 210 |