Çin, Hindistan, Meksika, Türkiye ve diğer gelişmekte olan pazarlardaki şirketler akıllı telefonlardan bilgisayarlara, kot pantolondan biraya, kendilerine ait markalar ve yüksek kalitedeki ürünler ile önemli pazar payları elde ediyorlar. Artık başka markalar altın da satılan, kalitesiz üretim devri sona eriyor. Gelişen ülkelerin çokuluslu şirketleri (EMNC) Kuzey Amerika, Batı Avrupa ve Japonya'daki mevcut pazar liderleri ile inovasyon, markalaşma ve pazarlama alanlarında dişe diş, göze göz rekabet içine girmeye başlıyorlar. Bu küçük, kısıtlı kaynaklı iş modelleri bu seviyelere nasıl ulaştılar? Onların strateji ve taktiklerinden neler öğrenebiliriz? Gelişmekte Olan Pazarların Yeni Çokulusluları kitabının küresel markalaşma ve pazarlama konusunda uzman yazarları, 39 EMNC ile yürüttükleri derinlemesine çalışmalarla, onların yaratıcı mücadele, strateji ve taktiklerinin hızlı yükselişlerini nasıl desteklediklerini ortaya koyuyorlar. Yazarlar, bu şirketlerin büyüme için başvurdukları dört ana stratejiyi açıklıyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054015382
Yayın Tarihi :2014-01-16
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :368
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :150 X 230
Emeği Geçenler :
Yazar   : Amitava Chattopadhyay
Yazar   : Ayşegül Özsomer
Yazar   : Rajeev Batra
Yazar   : Amitava Chattopadhyay
Yazar   : Ayşegül Özsomer
Yazar   : Rajeev Batra
Çevirmen   : Pınar Gönen
İlgili Eserler