(...) İki öznenin birbirini "öteki"leştirmekten uzaklaştırıcı nitelikteki üst-göstergesel alan, film olgusunun başında, başlangıcında yer alan bilgisayar penceresi, görüntü göstergeleri, imleç, fare, tıklama sesleri, İnternet´e bağlanma etkileri, renkler sanallık/gerçeklik göstergeleri ve film olgusunun sürecinde dağılımını saptadığımız filmsel donanım ile " YOU´VE GOT MAIL"deki sinemasallığın ta kendisidir. Bir sinemasallık da en etkin ve etkili bir araç olarak kullanılmış, kimi markaların tanıtımı ayrıca Amerikan üst-söyleni ve yarattığı düş tüm görkemi ile küçük bir aşk öyküsünün anlatı evreninden seslenerek izleyiciyi özne-izleyiciye dönüştürme yolunu seçmiş görünmektedir.
(Arka Kapak)
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9789751020277 |
Yayın Tarihi |
:2000-01-01 |
Orjinal Adı |
:Film Olgusu: Kuram ve Uygulayım Yaklaşımları |
Kapak |
: |
Kağıt |
: |