Bu, farklı bir kitap. Başarılı pazarlamanın ardında reklamverenin olmadığını, ayrıca olması da gerekmediğini söylüyor. Başarılı pazarlamanın ardında tüketicinin olması gerektiğini iddia ediyor. Buna hazır mısınız?
- Malcom Gladwell, Tıpping Point kitabının yazarı-
Bilginin yayılma hızını ölçmeye, biçmeye ve de manipüle etmeye çalışan klasik pazarlama anlayışının tersine, Seth Godin bu kitabında bilginin en hızlı şekilde tüketiciler arasında yayıldığını iddia ediyor. Şirketlerden tüketicilere gönderilen mesajların yayılma hızlarının çok yavaş, hatta kimi durumlarda sıfıra yakın olduğunu söyleyen Godin tüketiciler arasındaki bu olağanüstü diyaloğa Fikir Virüsü adını veriyor ve reklamverenleri fikirlerini yayacak ortamlar yaratmak için hiç vakit kaybetmeden çalışmaya davet ediyor.
(Arka Kapak´tan)
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9789758296682 |
Yayın Tarihi |
:2000-01-01 |
Yayın Dili |
: |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:460 |
Kapak |
: |
Kağıt |
: |
Boyut |
:165 X 210 |