TBWA\Worldwidein kurucusu ve başkanı Jean-Marie Dru, 1990lı yıllarda geliştirdiği ve uyguladığı Disruption® felsefesiyle, reklam yaratma metodunda devrimci bir adım attı. En basit şekliyle ifade edilecek olursa Disruption® hâkim paradigmanın dışına çıkıp ezberi bozmak, iş yapma biçimlerini şekillendirmiş kültürel kalıpları ve konvansiyonları kırmak, böylelikle yaratıcı düşünce için taze bir alan açmaktır. Hedef ise ürün, marka ya da hizmete dair yepyeni bir görüş kazanmaktır. Ezberin bozulmasıyla, adeta o ana kadar zihni çevreleyen fanus parçalanır ve solunan temiz havayla algı başkalaşır, gerçeklik canlanır. Bu yöntemi izleyen yaratıcının nihai amacı da yaptığı işte değişime tepki vermek değil, öncülük etmektir.

Disruption sadece reklam ve pazarlama profesyonelleri için değil, yaratıcılığın kıymetini bilen herkes içindir

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054584550
Yayın Tarihi :2014-09-26
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :252
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Çevirmen   : İclal Büyükdevrim Özçelik
Yayın Yönetmeni   : Pelin Özkan
Yazar   : Jean Maria Dru
İlgili Eserler