“Influencer” pazarlaması neden bu kadar yaygınlaştı? “Influencer”lar markalara ne katıyor?
Tüketicide nasıl karşılık buluyor? Bu işin etik boyutları neler? “Influencer” pazarlamasının teorisi ve
pratiği nedir?
Hayatımızın ayrılmaz bir parçası hâline gelen “influencer”ların, Türkçesiyle “etkileyiciler”in, sosyal
medya sahnesine çıkmaları ne kadar hızlı olduysa; tüketicilerin onları hayatlarına almaları, markaların
da tüm pazarlama operasyonlarına dahil etmeleri de bir o kadar hızlı gerçekleşti.
Pazarlama paradigması değişti. Takipçi sayısı, paylaşılan içeriklerin etkileşimleri, ürün önerileri, link
paylaşımları gibi yepyeni kavramlar hayatımıza girdi. Çoğu şirket ve etkileyiciler bu kavramlar arasında
yollarını el yordamıyla bulmaya çalışıyor.
Farklı alanlardan yaklaşımların bir araya getirildiği Etkileyici Pazarlama, akademisyenlerin, pazarlama
profesyonellerinin ve “influencer”ların sorularına ışık tutmayı, etkileyici pazarlamayı daha iyi anlaşılır
kılmayı hedefliyor.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786052314814 |
Yayın Tarihi |
:2023-04-03 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Etkileyici Pazarlama |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:296 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:Kitap Kağıdı |
Boyut |
:145 X 215 |