Medya, sadece kişiler arası ilişkileri düzenlemek ya da haberleri bilgileri iletmekle değil; tüketim biçimlerimiz, toplumdaki farklı grup ve kişiler hakkındaki görüşlerimiz, siyasal yaşama katılımımız konusundaki görüşlerimizi de şekillendirebilmektedir. Medyanın bu toplumsal etkileri, günümüzün teknolojik yenilikleriyle beslenerek bu araçları çok daha güçlü hale getirmektedir. Öyle ki, günümüzde artık bu gelişmeleri imleyen pek çok terim(ikinci medya çağı, yeni medya, dijital medya gibi) icad edilmektedir. Yakın zamanda, teknolojideki son yeniliklerin Dördüncü Sanayi Devrimi'ni yaşattığı konuşulmaktadır. Akıllı nesnelerle donatıldığımız Endüstri 4.0 çağına ve bu çağın bireye kazandırabileceklerine şüpheyle yaklaşan bu kitap, endüstri 4.0, dijital oyun, mahremiyet, güvenlik, futbol kulüpleri ve sosyal medya, fetişizm, gittikçe dijitalleşen televizyon, radyo, gazete, habercilik gibi dijital medyayı tüm yönleriyle ele alan pek çok yazıdan oluşmaktadır.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789753535861
Yayın Tarihi :2019-02-14
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Endüstri 4.0 ve Dijital Medya
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :318
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 220
Emeği Geçenler :
Yazar   : Filiz Aydoğan
Editör   : Filiz Aydoğan
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler