Sosyal medya ortamlarında ya da geleneksel medya ortamlarında genellikle gerçeklere dayalı gazeteciliğe benzeyen içerikler aslında sandığınız gibi doğal haber değil. Hepsi reklamcılık ürünü. Kullanıcıların dikkatine: Arkasında bir şirket sponsoru olmayan “içerik” bulmak artık neredeyse imkânsız. Bu bizi neden mi ilgilendiriyor? Çünkü kişisel veriler, kişisel ilişkiler ve kimliklerimiz şirket kâr yolculuğu adına yeniden paketleniyor. Veri takibi ve manipüle edilmesiyle, “beğeni’ler, tweet’ler takipçiler; bilimsel bir başarı veya sanatsal bir yetenek ya da seçmenlerin demokraside tam olarak işlev göstermesini sağlayacak bilgiden ziyade, önemli bir para birimi haline geliyorlar. Dahası da var: Fiziksel ve zihinsel zararı artık kanıtlanmasına rağmen teknoloji ile zaman geçirmek, her zaman “online” olmak ve “arkadaşlarımızla” etkileşime geçmek için manipüle ediliyoruz.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786057311641 |
Yayın Tarihi |
:2022-12-16 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Dijital Reklamın Gizli Dünyası |
Baskı Sayısı |
:2.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:264 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:Kitap Kağıdı |
Boyut |
:135 X 210 |