Bilim insanları, akademisyenler ve araştırmacılar bugüne dek ikna başlığında sayısız teori geliştirdi. Ancak dikkat çekemeyen, insanları harekete geçiremeyen, tüketiciyi motive edemeyen reklam kampanyalarına hâlâ büyük kaynaklar harcanıyor.
Dr. Christophe Morin ve Patrick Renvoise, elinizdeki kitapta nörobilim, medya psikolojisi ve davranış ekonomisi alanlarındaki en yeni araştırmalara dayalı ilk kapsamlı ikna modelini sunuyor. Nobel ödüllü iktisatçılar Daniel Kahneman ve Richard Thaler’in açtığı yolda ilerleyen yazarlar, insanlara verdiğimiz mesajların ikna sürecinde hâkim rol oynayan ilkel beyne ulaşması gerektiğini ortaya koyuyor.
Beyindeki İkna Kodu ile en yeni bilimsel bulgulara dayalı, başarısı kanıtlanmış ve basit bir süreç sayesinde sıra dışı bir ikna ustası olmanın yollarını öğreneceksiniz.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786052314784
Yayın Tarihi :2023-02-02
Yayın Dili :Türkçe
Orjinal Adı :Beyindeki İkna Kodu ;Nöropazarlama İle Bilimsel İkna Stratejileri Geliştirmek
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :368
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap Kağıdı
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Patrick Renvoise
Yazar   : Christophe Morin
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler