Bankacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi kitabı; çok ciddi araştırma, inceleme, yorum ve mülakatlarla okuyucu ve yararlanıcıların hizmetine sunulmuştur. Müşteri hassastır, müşteri kırılgandır. Müşteri velinimettir. Müşteri kraL'dır. MÜŞTERİ KRALİÇE'dir. Bankamız bu değerleri çok iyi bildiklerinden ve değerlendirdiklerinden, bugünkü başarılarının odak noktası bu değişkendir. Kitabımızdan Ön Lisans, Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora yapan öğrencilerle araştırmacılar, banka ürün ve hizmetlerinin pazarlamasında çalışanlar ve yöneticiler gibi hedef kitleler çok geniş boyutlarda yararlanabilirler.

Mal ve hizmeti üretmek kadar, pazarlamak ve satmak da çok önemlidir. Bu iki değişken pazarlama elemanları, yöneticileri ve ekibinden oluşur. Pazarlamanın kişisel ve kurumsal boyutu satışa dönüştüğünde hedeflere ulaşılmış olur. Pazarlama ve satış ekibinin kurulması, çalıştırılması tüm değişkenleriyle birlikte süreçeler bütünüdür.Ülkemizdeki bankalar kurulduklarından bugüne kadar çok ciddi ekonomik, kültürel ve sosyal süreçler yaşamışlardır. Her süreçte başarılı olmuşlar ve hedefleriyle birlikte yaşamlarını sürdürmektedirler. Banka yönetici ve çalışanları çok ciddi eğitim, deneyim, bilgi birikimi ve paylaşımı süreçlerinden geçmişler, ancak hedefleri yakalamaları süreçlere bırakmamışlardır. Küresel bankalarla işbirliği ülke ekonomilerine çok değerli katkılar sağlamaktadırlar.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9789944157964
Yayın Tarihi :2015-03-30
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :1055
Kapak :Karton
Kağıt :1.Hamur
Boyut :160 X 240
Emeği Geçenler :
Yazar   : Sefer Gümüş
Yayın Yönetmeni   : Yusuf Günbaş
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler