Bu kitap; reklamın neden tek başına yeterince işe yaramayacağının kitabı.
Bu kitap; neden marka isminizi, ürününüzü, fiyatınızı, dağıtım kanalınızı, hedef kitlenizi
ya da stratejinizi değiştirmeden başarıya ulaşamayacağınızın kitabı.
Bu kitap; neden marka ismi gibi küçük (!) sandığınız bir detayın
şirketinizin geleceğini değiştirebileceğinin kitabı.
Bu kitap; neden müşteri odaklı ya da ürün odaklı değil de
rakip odaklı olmanız gerektiğinin kitabı.
Bu kitap; pazarda işe yarayacak bir reklam kampanyasının
pre-testlerden neden geçemeyebileceğinin kitabı.
Bu kitap; pazarlama stratejisinin neden işe yarayan bir reklam stratejisi
üzerine inşa edilmesi gerektiğinin kitabı.
Bu kitap; pazarlama hakkında doğru olduğunu varsaydığınız bilgilerin
birçoğunun neden yanlış olduğunun kitabı.
Bu kitap; mesleğe girdiğimden beri pazarlamayla ilgili okuduğum
100lerce kitap arasında en iyi 3 kitaptan biri.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786054584512 |
Yayın Tarihi |
:2014-07-21 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:208 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:2.Hamur |
Boyut |
:145 X 215 |