Bu kitap; reklamın neden tek başına yeterince işe yaramayacağının kitabı.

Bu kitap; neden marka isminizi, ürününüzü, fiyatınızı, dağıtım kanalınızı, hedef kitlenizi
ya da stratejinizi değiştirmeden başarıya ulaşamayacağınızın kitabı.

Bu kitap; neden marka ismi gibi küçük (!) sandığınız bir detayın
şirketinizin geleceğini değiştirebileceğinin kitabı.

Bu kitap; neden müşteri odaklı ya da ürün odaklı değil de
rakip odaklı olmanız gerektiğinin kitabı.

Bu kitap; pazarda işe yarayacak bir reklam kampanyasının
pre-testlerden neden geçemeyebileceğinin kitabı.

Bu kitap; pazarlama stratejisinin neden işe yarayan bir reklam stratejisi
üzerine inşa edilmesi gerektiğinin kitabı.

Bu kitap; pazarlama hakkında doğru olduğunu varsaydığınız bilgilerin
birçoğunun neden yanlış olduğunun kitabı.

Bu kitap; mesleğe girdiğimden beri pazarlamayla ilgili okuduğum
100lerce kitap arasında en iyi 3 kitaptan biri.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786054584512
Yayın Tarihi :2014-07-21
Yayın Dili :Türkçe
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :208
Kapak :Karton
Kağıt :2.Hamur
Boyut :145 X 215
Emeği Geçenler :
Yazar   : Al Ries
Yazar   : Jack Trout
Yazar   : Saadettin Konukseven
Yazar   : Feray Şansal
İlgili Eserler