İnternetin artık seçim kampanyaları vasıtasıyla ülkelerin geleceklerini dahi etkisi altına almaya başladığı bir dünyada, viral hikâyelerin ekonomileri etkileme gücünü görmezden gelebilir miyiz? Nobel Ödüllü ekonomist Robert Shiller, bu çığır açan kitabında ekonomi ve ekonomik değişim hakkında bize yeni bir düşünme yöntemi öneriyor. Zengin bir dizi tarihsel örnek ve veriyi kullanan Shiller, bireysel ve kolektif ekonomik davranışı etkileyen popüler hikâyeler hakkında yapılacak araştırmaların, krizler söz konusu olduğunda, önceden tahmin etme, hazırlık yapma ve muhtemel zararı minimuma çekme yeteneğimizi büyük ölçüde geliştireceğini savunuyor.

Devamı
Format :Kitap
Barkod :9786257312554
Yayın Tarihi :2021-12-01
Baskı Sayısı :1.Baskı
Sayfa Sayısı :372
Kapak :Karton
Kağıt :Kitap kağıdı
Boyut :160 X 230
Emeği Geçenler :
Yazar   : Ali Haydar
Hazırlayan   : Serdar Soydan
Yazarın Diğer Eserleri
İlgili Eserler