İletişim çalışmaları, anaakım ve eleştirel medya kuramlarından oluşmaktadır.
Türkiye’de çoğunlukla medya kuramları kitaplarında söz konusu iki yaklaşım, bir arada
ele alınmaktadır. Bu kitapta ise yalnızca anaakım medya kuramları işlenmektedir. Kitap,
Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi’nden 9 kadın ve 10 erkek akademisyen
tarafından oluşturulmuştur. Kitapta toplamda 16 kuram ele alınmıştır. Bunun yanı sıra
bir bölüm iletişim modellerine, bir bölüm liberal feminizme ve bir bölüm de yönteme
ayrılmıştır. Kitapta editör Ömer Özer tarafından yazılan bir de giriş yazısı yer
almaktadır. Kitaptaki bölümlerde, ele alınan kuramlara yöneltilen eleştiriler ile bu
kuramların yeni medya bakımından değerlendirmesi de bulunmaktadır. Kitap, kendini
iletişim alanı içinde konumlandıran herkese seslenmektedir. Elbette sosyoloji ve
psikoloji gibi disiplinlerde de kullanılabilecek bir kitaptır. Nitekim Lisans, Yüksek Lisans
ve Doktora programlarında rahatlıkla okutulabilecek bir içerik ve yapıya sahiptir.
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786257424394 |
Yayın Tarihi |
:2022-07-14 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:Anaakım Medya Kuramları |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:432 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:Kitap Kağıdı |
Boyut |
:160 X 240 |