Yayıncılığın altın çağına tanıklık etmek, sadece bir gözlemci olmaktan öte bir deneyimdir. Bu kitap, Richard Charkin’in kaleminden son 50 yılda kitap yayıncılığının değişen dinamiklerine ışık tutuyor. Yayıncılık dünyasının önde gelen isimlerinden biri olan Charkin, Uluslararası Yayıncılar Birliği’nin eski başkanı ve Oxford Üniversitesi, Bloomsbury, Macmillan Yayınları gibi prestijli yayınevlerinde üst düzey yöneticilik yapmış duayen bir isim.
Okuyucu alışkanlıkları nasıl dönüştü? Dijitalleşme yayıncılık dünyasını ve kitapları nasıl etkiledi? Akademik dergiler ve bilimsel yayınlar değişim sürecini nasıl tetikledi? Bu ve benzeri sorulara kişisel hikayelerle yanıt aramaya çalışan eser, sadece yayıncılığın bir tarihçesini değil, sektörün geleceğine dair yeni perspektiflerini de sunuyor.
Sürükleyici, açık fikirli, kapsamlı ve çok öğretici bir çalışma. Yazarlığa, okurluğa, kitaplara ve yayıncılığa ilgi duyan herkes için vazgeçilmez bir kaynak.
#yayıncılık #kitaplar #dijitaldevrim #okurluk #otobiyografi
Devamı
Format |
:Kitap |
Barkod |
:9786259472409 |
Yayın Tarihi |
:2024-06-01 |
Yayın Dili |
:Türkçe |
Orjinal Adı |
:20. Yüzyıldan 21. Yüzyıla Yayıncılığın Tarihi |
Baskı Sayısı |
:1.Baskı |
Sayfa Sayısı |
:248 |
Kapak |
:Karton |
Kağıt |
:Kitap Kağıdı |
Boyut |
:13.5 X 21 |